Lyckosam grisnatt!!!

Pang sa det sen small de...

Satt på min lilla skjutstege i lugn o ro när jag vid 23-tiden hörde att det va grisar på ingång. Tyckte de lät ganska mycket så spänningen låg riktigt på topp o när de kom fram visade sig att det va en rejäl flock på 20-30 djur. Ja lät grisarna komma fram ordentligt o sikta in mig på en lagom matgris. Precis när jag skulle trycka så small det o grisen jag sikta på tog ett litet steg fram, men jag va beredd o fick en riktig fullträff i sidan. Tyckte det va konstigt så jag ringde till Curre o det visa sig mycket riktigt att han skjutit en gris 1 sekund före mig. Rätt fantastiskt att vi lyckades skjute precis samtidigt o fick 2 grisar. En på 59 kilo ( Curres ) o en på 58 kilo ( Min )... Än en gång är det bevisat att Curre alltid ska vara värst :)

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0