Nu kan dom komma...

De små grisarna. Har införskaffat mig att par grissäkra byxor som ska va lika säkra som en skyddsväst??? Ja ja vi får se hur det blir med den saken om nu någon liten gris nu skulla springa fram o försöka ta sig en tugga:) Ska passa på att lägga in lite smygreklam på min lilla enkla sida med så ska ni handla jakttillbehör kan jag varmt rekomendera Jakt & Fritid i Nöbbelöv, trevligare handlare får man leta efter :) 

                    
          
                                                                          

Kommentarer
Postat av: Emma

Så tjusig du blev.

Haha nej jag stickar till Morgans kompis. Ett par ljust limegröna ska det bli!

2009-10-22 @ 21:57:39
URL: http://trucker.blogg.se/
Postat av: Anna & Gösta

Eller som vi säger i Grantinge: Bring them on....

2009-11-05 @ 20:16:39
Postat av: Anna

Har inte sopgubbarna i Sällskapsresan "Snowroller" likadana kläder?



PÜSS hjärtat!

2009-12-04 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0